I denne bloggen får du informasjon om diverse skiferier! Enjoy!

Flause fra alpene - eksotisk skiferie

Dette skjedde faktisk i år på tur til alpene.

Pappa hadde akkurat skilt seg fra mamma og konvertert til Yogaen.. Han begynte straks etter at han startet på yoga med Tantrisk Yoga.

Vel vi sitter på toget til Østerriket da vi begjynner å komme inn på tema Yoga og naturligvis den seksuelle delen. Pappa ville lære meg litt om temaet og fartalte slik:
Når du kommer til å ha sex trenger du ikke kondom, det er jo bannlyst å bruke prevansjon av katolikkene.
Allerede tenker jeg pappa er sprø og vil at jeg skal ha barn.
Men videre forteller han at det er fordi jeg når jeg får orgasme ikke skal ejakulere men heller føle den indre gleden over det seksuelle samværet særlig første gang. Her begjynner jeg å prøve å trekke meg bort fra samtalen, men han gav seg ikke.
Jeg satte han på plass ved å fortelle at jeg har hatt sex opptil flere ganger, hun brukte P-Piller og at jeg slapp å bruke kondom.

Da jeg var ferdig med å fortelle pappa om alle mine tidligere erfaringer og hvordan sexlivet mitt har vært havnet vi tilbake på skiferie temaet.
Like etter spurte personen ved siden av oss (som viste seg å være norsk han også) om vi også skulle på skiferie i alpene mens han lo seg skakk og gikk ifra vognen humrende.

FLAUT!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Flause fra alpene - eksotisk skiferie"

Legg inn en kommentar

RSS